Tema: Re: Cirkuliacinis siurblys
Autorius: Sail
Data: 2012-06-01 09:25:33
Susilituok diferencini termostata, kuris matuoja boilerio temperatura ir
termofikato temperatura. Kai boilerio temperatura zemesne, nei termofikato -
isijungia siurblys.

Lemonoj termostato konstruktoriukas dvidesimtkeli litai, plius dar paimsi
papildoma termorezistoriu ir gausis tas diferencinis. Plius maitblokis ir
dezute, tai gausis keturasdesimtkeli litai uz visa konstrukcija.