Tema: Re: el skaitiklis
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-05-22 00:16:45
Manau gavejas noretu zinoti, ar pamate ta skaitliuka/jo numeri Lesto
darbuotojai iskvies policija ir apkaltins irangos vogimu..
Man pvz reikalinga masina kur kieme stovi, ir kazkoks zmogus uz cigarete
atiduos ja :)

Man keliu gal ir reiktu, jei visai uz alu. Pasidaryciau sanaudu matuoklius
atskiriems aparatu kampams namie, veikiancius geriau negu kinietiski
skaiciuokliai.