Tema: Re: Chemija: dar kvailesnis klausimas nei ten kur buvo fizka...
Autorius: tarum
Data: 2012-05-12 19:55:21
nesugalvoju :) Dar man kilo mintis, jog tai gali būti susiję su zolio gelio
kondensacijos reakcija. Čia procesas kai susidaro -Si-O-Si-O-Si- grandinės.
Galėtų paaiškinti iš kur susidaro želė.

"Levas"  parašė naujienų news:jom0pa$gn0$1@trimpas.omnitel.net...

ne, jie pavirsta šaltiena-drebutiena. Dar lieka ir netirpi frakcija.

Viso vandens grynintojo esmė ir yra: ipili juros vandens, sumakaluoji,
sidabras sutraukia chlora, kazkas sutraukia natri ir kitas druskas, po 30
minuciu, zmogus gali gerti tai, kas liko virš drebučių sluoksnio, o ten
"švarus" geriamas vanduo. Poto žmogus iškrato drebučius į jūra, išskalauja
maišelį ir laukia sekančio troškulio priepuolio.

--
Bye, Levas
--

"tarum" <pastas@nerapasto.lt> wrote in message
> [...]
>
> Nuosedos? Ten vien tik nuosedos. Milteliai kaip pelenai, nuosedos tokios
> pat
> pilkos spalvos. Atidziai paziurejus matosi, kad yra ir juodu grumsteliu ir
> baltu.
>
> Nieko gero jei sidabras toje košėje pasidarys netirpus. Taip jo isgavimas
> dar labiau komplikuosis.
> wikipedijos raso, kad silica gelis bijo stipriu rugsciu ir HF. Stiprios
> rugstis isbandytos, o HF panaudojimas padarys eksperimenta nerentabilu,
> nes
> turima HF tik svari, o jos kaina puse litro simtas litu plius PVM.

>>> prijungtas. Jeigu atskirai nuo silica gelio, gal centrifūguot galima
>>> būtų?