Tema: Re: elektroninis laikmatis metams
Autorius: Laimis
Data: 2012-05-07 11:28:32
Vaidas rašė:
> Todėl, kad aš ieškau ne sprendimo "kaip junginėti šviesą laiptinėje", o
> sprendimo "kur gauti pigų laikmatį metams, pritaikytą junginėti šviesą
> laiptinėje". Man šio laikmačio reikia nebūtinai laiptinės šviesai
> junginėti.

Aš ir neprisirišu prie laiptinės. Dar sykį, lėtai ir nuosekliai:
jei tu ieškai sprendimo, _kaip_reaguojant_į_apšviestumą_ (nes antraip,
tau nerūpėtų laikmačio perprogramavimas, atsižvelgiant į saulės tekėjimo
laiką) kažką junginėti, tai nėra tikslesnio/paprastesnio būdo reaguoti į
apšviestumą, kaip tik į jį reaguoti. Kaip tyčia tas tikslus reagavimas
(fotorelė) dar ir pigus.

O jei tu nori pasakyti, kad ieškai laikmačio, kurio veikimas galėtų
papildomai priklausyti nuo apšviestumo (pavyzdžiui: išjungti 10:00,
nebent būtų pakankamai šviesu jau 9:00 ar 10:00 nebūtų pakankamai
šviesu), tai turėtum į vieną ranką paimti laikmatį, o į kitą fotorelę,
permąstyti ir suformuluoti, ką iš tikrųjų nori padaryti, ir turbūt net
paaiškės, kad logiškai tereikia tik fotorelės ar blogiausiu atveju
dviejų pigių dalykų: fotorelės ir laikmačio, kuris aktyvuoja fotorelę
nustatytais intervalais...