Tema: Re: automobilinis kabelis tomtom 700
Autorius: Kantega
Data: 2012-04-25 21:42:21
Na, dabar biski daugiau naudingos informacijos, nei anksciau :)

> Tai apsilankyk mano vedamam forume
> Linkomanija/Forumas/Pamokos(Tutorials)/TomTom zemelapiu irasymas  ir
> padiskutuosim.
is linkomanijos mane ismete uz neveikluma, nezinau ar yra galimybiu "sugrizti". Pas jus ten gana grieztos salygos, suprantama del ko :)

> Dar galima mane rasti cia: http://www.gps.lt/forumas/viewforum.php?f=42
jo, sita truputi varciau. Atnaujinimo metodai kaip ir nurodyti, bet viskas minimum triju metu senumo..
gali buti kad ir nebepavyks jo atnauinti.

> GO 700 yra vienas is nedaugelio prietaisu,kuriems nesinaujina Navcore.
na, ant snukio jam tas neparasyta... deja.