Tema: Re: Super laidumas
Autorius: tarum
Data: 2009-04-11 01:09:08
Susiradau savo magnetukus ir pabandžiau dar sykį. Storų pieštukų grafitą
maniškiai traukia. Niekur nesugebėjau rast plonų šerdelių - man jas
stumdavo, uždėjus ant magnetuko, jos pakibdavo ore per kokį 0.5 mm.
Pabandžiau grafitą, kuris buvo naudojamas kaip kontaktas elektroforezės
induose, šitą stumia, tačiau iškelti pajėgia tik vieną kraštą, kitas lieka
atsirėmęs į magnetuką. Nežinau nuo ko anglies magnetinės savybės priklauso.
Tikriausiai nuo kristalinės gardelės, įtariu reikia ne amorfinės anglies, o
kristalinės.

Manau paieškok internete kokios medžiagos pasižymi diamagnetinėm savybėm.
Atrodo bismutas tam tinka, bet neįsivaizduoju kur gaut.