Tema: Re: Trifazis-ar imanoma? Evaldai?
Autorius: Gintas
Data: 2012-04-21 09:07:44
Lesto deze erdvi ir galios daugiau nei reikia, tad nemanau, kad trifazi skaitliuka pastatyt jiems nebutu problema. Tačiau mane atbaide poreikis tiesti kabeli nauja, nes ten problematiska ta daryt. Tačiau dabar, kai pries keleta metu Lesto ikase link garazu du kabelius 3x4, pakilo noras tas gyslas isnaudot racionaliau. Beje kazin kaip tas ribu aktas atrodo. Tarsi uz skaitliuko viskas turetu buti vartotojo atsakomybe? Seniau taip ir buvo. Tačiau dabar, skailiukus Lesto permete i savo deze ir tie ju du kabeliai atsidure jau uz skaitliuku, kazin kas uz ka atsakingas.

  "Tavo sumanymas taupus, bet...."

Kas ieina i ta "bet"? As čias matau tik viena "bet" . Trifazis tinklas butu tiekiamas dviem kabeliais, viename kuriu, tarkim dvi fazes  ir N, o kitame trečioji faze,  ir  vienfaziui tinklui reikalinga faze  ir N arba PE (jokio skirtumo, nes pastarieji Lesto dezuteje susukti i kruva)  Na, dar vienas "bet"- spalvos, bet jas galima pakeisti kabelio isvadus apvyniojant tinkamos spalvos izoliacijos sluoksniu.  Mano manymu draudimas taip padaryti galimas tik motyvuojant, kad trifazis tinklas negali buti tiekiamas DVIEM kabeliais. Yra toks draudimas kur nors irasytas elektrosaugos taisyklese? Tačiau juk realiai vienu kabeliu varyčiau dvi fazes ir nuli, kitu iprasta vienazi tinkla, kuriame dvi  fazines gyslos sudubliuotos. Tarsi kas čia blogai?