Tema: Re: Kaip padaryti indukcini (?) jungikli?
Autorius: Night
Data: 2012-04-20 13:41:31
Ne paprasciau. Pirstus, kaip zinia, dazniausiai turi prie saves, ir jais
gali jungikli paliesti. O rakta - gali ir pamirses buti :) Bet jei atvirame
ore nesigaus - tai klausimas neaktualus tada...

Siaip galvoju i kiemo vartelius elektromagnetine spyna isideti, bet kadangi
tvora segmentine, t.y. kiaura, tai galvoju kazkokiu atidarymo mygtuka, ne
labai krentanti i akis is vidaus padaryti, kad iseiti galetum. Turbut idesiu
paprasta mygtuka ir tiek ziniu, nes to saugumo vistiek mazai tepriduos ta
varteliu spyna.