Tema: Re: begimo takelio remontas
Autorius: Pranas
Data: 2012-04-13 11:58:49
Pirmiausia siulau ziuret, ar guoliai nekliba, ir ar velenu kakliukai
guoliuose nekliba.
Po to reikia tiksliai lygiagreciai isstatyt abu velenus tiek horizontalia,
tiek vertikalia kryptimi. Gali but, kad varztu tvirtinimo liuftu pakanka,
kad viskas butu nelygiagretu. Dar reik ziuret, ar remas nesusisukes, ar
neluzes ir pan. Jei volelio guma naujai klijuota, gali ji but kalta.
kartais tokie velenai buna backos formos, kad juosta centruotusi pati.
Vienzo reikes kelis kartus ant keliu aplink takeli eiti (geriausia pries
laikrodzio rodykle), tada viskas pasitaisys. :))
Kaip Levas minejo - tai menas.

--
Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/