Tema: Re: del baterijos upgreido
Autorius: svyt
Data: 2012-04-02 22:12:22
statau uz danusio versija. man pazystamas atjungineja laptopo batarke, jam
kazkas pasake kad tai jas gadina. mano 4 ar net jau 5 metu laptopo batarke
stovi pajungta, pamatavau kiek laiko pries menesi, likau nemaloniai
nustebintas, net dvigubai maziau, su pilna apkrova po valandos buvo beveik
pilnai nusedes nei budamas naujas. gal blogai dariau, kad niekad jo
neiskrovinejau pilnai. 2 valandos naujam buvo per mazai kazkam daugiau nei
darbui vietoj upso, ypac masinoj kur pastoviai prikurke atsokineja.
del salcio niekas jo nesaugojo, keliavo jis ir bagazinese ir autobusuose
kroviniu skyriuje, nu dideliu salciu nepamenu, as stengiaus kad to nebutu,
bet ne del batarkiu o del kieto disko. karsciu tai tikrai buvo virs 60, jei
ne 80.

--
vyt/ /