Tema: Re: Radijo stotys Lion-B
Autorius: Levas
Data: 2012-03-23 21:43:26
as turiu stacionaria sio diapazono antena ant stogo!... drata cia jam.
Mano racija tik kazkur numesta garaze. As gi poto kenwoodus ivaldziau...
http://www.vabolis.lt/2006/11/14/kenwood-tk-248/
http://www.vabolis.lt/2006/07/29/racijos/

Tik kad fiksuoto daznio jos, reikia perprograminti. Rankinius kenwoodus net kambaryje turiu, o stai tas didesnes kazkokio miesto taksistams pardaviau. Rodos viena kazkur dar metosi....

Reiketu jusu megiamus daznius surasti ir perprogramuoti racijas. Mazesnes tai rankutemis programinasi, dideles tai tik per softa.

--
Bye, Levas