Tema: Re: Kuom pakeist "dienines" lempas?
Autorius: azartas
Data: 2012-03-20 22:53:44
o tos vadinamos “taupiosios” tai irgi tos pačios dieninės? Nes pas mane
tokia šviečia už monitoriaus į sieną jau 4 metai, kol kas poveikio
nepastebėjau kažkokio ypatingo. Nors dirbu po n valandų ir įjungta ji
praktiškai nuo rudens iki dabar ištisai.
Bet žiemą kitą poveikį žinau - sausas oras akis tikrai pjauna.