Tema: Re: kaista kondensatoriai
Autorius: Levas
Data: 2012-03-19 20:05:26
:)

taciau kai vienas Laimis daro reply i kito Laimio zinute:
Laimis#1:"Elektrolitinių ESR, jei dar nežinojai, su aukštesne įtampa didėja."
Laimis#2:"T.y. visiškai taip pat, tik visiškai atvirkščiai — MAŽĖJA."

Tada Levas kuris dar yra vienas (nors rasineja bent is 4 kompu) pradeda mastyti apie shizofrenija. Arba pas Leva arba pas Laimi.

Gerai, gerai. Paprastu aliuminio elektrolitu uzpiltu vandeniu kondiku ESR mazeja didinant kondiko itampa. Nesiginciju. As cia atsargiai, nes nereikia pyktis su Laimiais.
Ir nafig tie praktiniai pastebejimai, kad jie kazkodel siltesni pasidaro... gal ten shudas papuole gamyklinis. Kaip visada.

LOL ;)

--
Bye, Levas