Tema: Re: issiputes kondikas
Autorius: obliarka
Data: 2012-03-19 13:44:15
nea, as nelabai super elektronscikas ir mano zinios baigias mazdaug ties Omo
desniu, if you know what I mean :)
klausimas toks koks surasiau, ar be kondiko gali visiskai nustot veikt, ar
jis turetu veikt kazkaip kreivai ir kazkas turi but dar sugede be to
kondiko.
Is principo mazdaug speju kad po kondika kiekvienam kanalui.