Tema: Re: Ikisus 110/220 keitikli i rozete ismusha saugikli, kaip pagydyt?
Autorius: Levas
Data: 2012-03-19 12:24:47
tai kodel tokiu sprendimu nedaro tokio galingumo maitblokuose? Tu pagalvok, visa laika reikes sildyti grupe NTC rezistoriu. VISADA. Ir tie rezistoriai tures laikyti kokiu 4A srove max. Ir kartu neatausti, kai apkrova nukris iki sakysim 100W...

O mano siulymas toks: mocas ir jo valdymas (rezistorius?, diodai 1N4007), simistorius, rele- mazyte, nes jai nereikia komutuoti dideliu sroviu.
Jujngiam trafa i rozete, mocas jungia tiristoriu ir trafa, tuo pat metu jungia rele. Rele tai letaeigis prietaisas, ir uzblokuoja pati save ir simistoriu.

Skaiciuojam: MOCAS...  3Lt, simistorius- 3Lt, rele...?5Lt. Visa kita: 2Lt. Viskas sutelpa i 3..2 degtuku dezutes.  Simistoriui nereikia radiatoriaus, nebent mirs rele.

Vienintele kiek retesne detale- maza rele su 220 apvija.

Bye, Levas