Tema: Re: ka cia sugalvot vaizdo stebejimui sodyboje
Autorius: Sail
Data: 2012-03-15 16:21:37
Kas ateina i galva, tai video registratorius, skirtas automobiliui, su
ijungta suveikimo nuo judesio funkcija.

Bet realiai, naudos tau is to stebejimo, kaip is ozio pieno. Jei apvogines,
tai veidu vis vien neiziuresi, o ir laiko vagystei tures sociai. Uzfiksuosi
ivykio laika ir pamatysi seseliu teatra, ir tiek.
Geriau isidek vietine signalizacija, kad suveikus rektu garsiai. Gal
atbaidys ka nors.

Man siuo atzvilgiu pasiseke, man kaimynas i kiema paleidzia savo vilkinius
sunis pabegioti. Va cia jau kazkokia apsaugos funkcija gaunasi.