Tema: Re: Akumai nuo ups
Autorius: John
Data: 2012-03-14 07:47:40
Placiau gal galetum parasyt.
Cia  mano zinios apie tuos  " neaptarnaujamus "   akumus kurie dazniausiai
naudojamu apsaugos centralese ir  UPS  kokiu 5 metu senumo.
Kiek skaiciau siame grupse tai visi sutaria kad tokie akumai nemegsta gilaus
ishkrovimo.

Pakliuvo man i rankas galingas prozektorius su  sviesos diodais. Jame buvo 6
V neaptarnaujamas akumas. Prozektorius aiq neveike. Pazystamas  "pakrapste "
akuma,  paaiskejo kad viena  krastine cele uzsitrumpinusi..  Ishmetem ja, ir
vietoj  6 V turejom  maziau  .Prozektoriuje  pakeicau  balastini
rezistoriu - ir vualia dar puse metu naudojau ta prozektoriu.
Kaip gaivinti tokius akumus nepasidalino net " prie butelio ". sake
 "īĮÕ-čĮÕ "