Tema: Re: Komercinis pasiulymas elektros instaliuotojams ir daznio keitikliu pardavejams.
Autorius: Levas
Data: 2012-03-13 10:24:17
tikslesnius duomenis nurasysiu. Keitiklis ir jo valdymas stoves agresyvioje smirdancioje dregnoje aplinkoje- salia metalo lydymo krosnis... Nors galima kogero keitikli perkelti i kita kambariuka uz sienos. Valdymas pats primityviausias- rankinis. Nes reikia reguliuoti trauka, kad trauktu dumus bet ne per stipriai. Jokiu davikliu tam nera, grynai zmogiska patirtis.
Kogero patogiau butu ala kintamas rezistorius. Ir didesnis, kad su pirstine galetu pareguliuoti. Jokiu fancy sensoriniu mazyciu mygtuku kurie bus sudubasinti per menesi laiko.

Beja visa tai ieina i suniokota slapia oro valymo sistema, tai man ten dar daug paburti reikes...

--
Bye, Levas