Tema: Re: solder mask?
Autorius: valdas
Data: 2012-03-12 14:52:32
Reiktu pabandyti is tikro, 10 lapuku 30 lt ebay. Tik kad kinija gazdina
mane :) jau ir taip kabo 4 casai atidaryti... tik hong kong ir china.
Tiesa skaitinejau kad detalumo nesigavo istraukti is to daigto. Kiek
mazdaug milimetro dalim ten gavosi? Nes detalumas man laaabai svarbu :)
Daigtas labai mazas ir visi smd 06, arti vienas kito ir 3 qfn ir pora qfp.