Tema: Re: tv bedos
Autorius: ttd
Data: 2012-03-08 16:40:29
Jo, susiduriau su problem kad mano testeriulkas tik iki 20uF tematuoja, na
dar galima nuosekliai prijungus panasu konderi praplesti iki 200uF.
Bandau googl'inti matavimo ribu prapletima(bent iki 2000uF), nelabai
gaunasi...
Gal yra koks patogus greitas (surinkus ant maketines plokstes) sprendimas
pamatuoti didelio talpumo elektrolitus?