Tema: Re: Detale ...
Autorius: Laimis
Data: 2012-03-07 18:12:38
S54 rašė:
> Saltinis - mano akys, pats matavau radiacini fona prie kabeliu ivadines
> spintos.
> pats karpiau kusachkem ir kisau I svinini konteineri.

Na ir kiek gi rodė prietaisas? Fiksavo padidėjimą (t.y. didesnį, nei
gamtinio fono). Ant korpuso ženkliukas radioaktyvu būdavo?
Atsakysiu: pridėdavo 10-500 mikrokiuri Nikelio ar Kriptono izotopų (beta
dalelės, turbūt keliolikos-keliasdešimt kev; apie Kriptoną daug
nepasakysiu, tik tiek, kad jo Kr-85 pusamžis ~11 metų...).

Atvirame ore tenuskrieja ~5 cm (nebekalbant apie kažkokį medžiaginį
ekraną), o Nikelio 63 metinės inhaliacijos riba siekia kelis tūkstančius
mikrokiuri (prarijus — 9000).
Ekranas — nereikalingas, tad švininis konteineris čia nebent dėl to, kad
sugalvota viską savo galvos skausmui sukaupti vienoje vietoje ir kad
sunkiau būtų nešti...