Tema: Re: Oro jonizatoriai
Autorius: RaR
Data: 2012-02-29 09:00:41
Mane tiesiog žavi ta alternatyvioji medicina. Oficialioji visokius
organizmo oksidatorius laiko dideliu blogiu. Jie jungiasi su ir gadina
įvairias molekules, oksiduoja baltymus ir apskritai laikoma, kad jie
spartina bendrus ląstelių senėjimo procesus. Todėl rekomenduoja vartoti
maistą, turintį daug antioksidantų, netgi pardavinėja specialius
antioksidantinius preparatus ir yra duomenų, kad jie daro kažką gero
organizmui. O čia - še tau - sušvirkščia į kraują stipraus oksidanto ir
būk laimingas. Na tikrai labai alternatyvu...