Tema: Re: juostinis magas ir juostos
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-02-26 20:45:39
Juostos kai kurios kaip iš balos, nors dauguma normaliai, tos kur
celofanuose dar buvo - kaip naujos. Ar magas groja nežinau dar, visai
atsileido diržas ir vos pasuka mechanizmą bei išlupti takų pasirinkimo
jungikliai. Dar kažko trūksta greičiu perjungimo mechanizme. Bandysiu
tvarkyt kurią dieną :)
Ačiū