Tema: Re: klausimas tv guru
Autorius: Tomas D.2
Data: 2012-02-24 08:35:21
Tu neisivaizduoji kaip prasikeiksi naudodamas ji kaip monitoriu... Pas mane
Samsung T24A350. Tragedija daugiau nieko... Raudonos spalvos skaityk NERA,
salyginai sodriu spalvu irgi ner, atspalviu kiekis labai ribotas... Vienzo
jei visu pirma jis bus kaip monitorius, o tik kartais telikas - smarkiai
gailesies nusipirkes. Siulau nedaryt klaidos ir paklausyt manes. As cia prie
tokio sedziu ir keikiuos, bet kitos iseities neturejau...