Tema: Re: skaitmeninis potenciometras
Autorius: Darius-B
Data: 2012-02-23 17:25:46
Pas mane kazkurioj radijoj toks garsa reguliuodavo, tai viskas veike gerai.
Speju, gal sitoj vietoj problema su veikimo algoritmu?

"Tomas D."  wrote in message news:ji36o0$css$1@trimpas.omnitel.net...

Seip mechaniniai devisi ir turi labai dideli bounce'a perjunginejant...
Apsuksi 24 impulsu rata, o priskaiciuos tau kokius 50... Sokineja kontaktai
mechaniskai ten be proto. Reik ir hardwariskai, ir softwariskai filtravima
daryt. As eBay pirkau optinius - visai kitas reikalas. O dar kaip smagu kaip
be jokio pasipriesinimo slidziai sukasi :)