Tema: Re: Sharp lc-37ad5e-bk ir dvb-t
Autorius: Levas
Data: 2012-02-21 18:51:28
sharpukas tai kaip suprantu tikrai senas, su anglisku "free view" t.y. MPEG2 DVB ir kogero UK nukrypimu. Lygtai kazkas man sake, kad su frieview buvo pagave DVB-T _GARSA_. Del vaizdo... lygtai buvo tokios israstos transkodines korteles...
Vienintelis shansas tai mikrovisatos TV orine, lygtai jie archaika naudoja savo sistemoje.

O su isoriniu imtuvu tai taip. Rodys.

--
Bye, Levas