Tema: Re: Virintuvas ;)
Autorius: Saulius
Data: 2012-02-21 10:57:07
Gaminau kazkada taskine svarke su kondensatoriais, lyg 12 vnt. po 100 000
mkF x 16V - iskrovimas per tiristoriu, galingumas valdomas paprasciausiai
keiciant uzkrovimo itampa. Standartinius akumuliatoriu kontaktus virina
puikiai, storesnei skardai galios jau truksta, reiktu aukstesnes itampos
kodensatoriu.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:jhtepe$tu2$1@trimpas.omnitel.net...

tai ir tuo ir tuo gali kontroliuot.

Aš kiek domėjausi, geriau turėtų būt CD, bet o gi tačiau, kondensatorių
reikia tam tinkamų kas oj kaip gausiai nepigu.