Tema: Re: Optinis audio ir 5.1 koloneles
Autorius: pracyvnas
Data: 2012-02-20 09:59:25
Nutai atsiversk manuala dvd ir paziurek ar ten pas tave digital optical Out
ar In. Nesugalvoju kam DVD plejeriui (kartu kaip suprantu ir stiprintuvui)
butu reikalingas optinis Out.

"Mikrobas"  wrote in message news:jhst1p$5f1$1@trimpas.omnitel.net...

Pakaitaliojus garso isejimo nustatymus i skaitmenini, pradejo sviesti... :(
Tai klausimas vis dar aktualus, kokie galimi nesudetingi budai pajungti
erdvini garsa prie TV
Gal buna kokiu paprastu konverteriu, nesinori dar vienos dezutes su pulteliu
(ala media centro)