Tema: Re: nepaleidziu win awr
Autorius: Levas
Data: 2012-02-18 09:50:37
nzn. Jei paprastas projektas, vienintele nuoroda make file buna i koki kintamaji, kurio verte tavo projekto pagrindinis motininis failas.
As make failu per daug nekaitalioju ir tik biski paredaguoju.

Mano naudojam makefile kaitalioju:

MCU= atmega16
TARGET=main

Nors makefile galima nurodyti papildomus source, as juos stengiuos ideti per <include> pacioje programoje.
F_CPU irgi perkeliau i pagrindine programa, kad viskas butu vienoje vietoje.

Jei buna kokiu nors asemblerio navarotu (kaip pas USB)

ASRC= ...

Nu ir programatorius pasirinktas, kad iskarto ir uzprogramuotu cipa.

Beja, tavo duotas make failas puikiausiai veikia su mano paskutiniu projektu. Viskas susikompiliavo.
--
Bye, Levas