Tema: Re: OT kas svarbiau telefone
Autorius: Drambliukas
Data: 2012-02-16 23:08:01
Na as uz tel nesiruosiu palikti daugiau kaip 700LT, pastarasis mano tel SE T68i atlaike
beveik 9 metus, noreciau, kad ir busimas atlaikytu bent jau 5 metukus.
Kita vertus visada su savimi noretusi tureti telefona, laikrodi, zadintuva, skaiciuotuva
ir kalendoriu. Interneta...gal labai retai...gps zinoma kartais irgi pravercia.
Kazkaip atkreipia demesi, kad daugelis modeliu (ir tu kinietisku) ko nors neturi