Tema: Re: Gcc AVR
Autorius: Laimis
Data: 2012-02-13 13:21:10
Levas rašė:
> reikes isbandyti realiam pasaulyje sita metoda. Iki (unsigned char
> *)&x buvau dasikases, bet pasipyle visokie ispejimai is kompilerio
> puses. Buvau ir verte lygtai realia isgaves, bet paskiau kazkaip tu
> baitu verte pasidare nei i tvora nei i mieta.
>
> Su stumdymu nebbandziau, bet ten skaicius su kableliu ir nezinau ar
> nesukvailios programa.

Nesukvailios, nes net ne(su)kompiliuos. Binary poslinkio operacijos
slankaus kablelio skaičiams yra beprasmės; pražiopsojau, kad tai
tikrasis double. Bet kokiu atveju, pirmieji du būdai turi veikti.

Man tik kyla klausimas, o kam tau reikalingi atskiri IEEE 754 skaičiaus
baitai? Jie juk beprasmiai. Norint gauti ženklą, mantisę ir eksponentę
(prasmingus komponentus), reikia tą (visą) skaičių atitinkamai
bitmask'inti ir pastumdyti (o dar ribinės reikšmės ir kt. aspektai):
http://steve.hollasch.net/cgindex/coding/ieeefloat.html

Galų gale avr libc (math.h) ir: signbit(), frexp(), kt.