Tema: Re: Detalių kokybė?
Autorius: ReM
Data: 2012-02-13 00:33:10
"ABLomas" <abl@xxx.lt> wrote in message news:jh9ceh$pii$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
> prisiklausiau pas amerikonus istorijų, kaip siauraakiai visokias
> nepraėjusias QC dalis stumdo ebėjuj ir galvoju - gal iš tikro?
> Prisireikė kelių Atmegų 168'tų - Evitoj/Lemonoj 14/17lt, ebėjuj 6lt su

Evita:
ATMEGA168-20AU - 15Lt
ATMEGA168-20PU  - 25Lt

ATMEGA328P tik užsakomos 20-25 Lt

Lemona:
Mikroschema ATMEGA168-20PU - 17Lt
Mikroschema ATMEGA328P-PU - 17 Lt va čia įdomiai, nebloga kaina kaip Lietuvoje, seniau visai nebūdavo...

> siuntimu. Prisireikė saujelės 328'tų - evitoj/lemonoj atrodo 17lt,
> ebėjuj su shippingu 7.5$ su shippingu už dvejas.
>
> Tai dabar ir galvoju - mūsų parduotuvės laiko kelia-šimtaprocentinę
> maržą, užsidėję ant visų PVM ir kito fufelio (skaitau, kad jos turėtų
> gaut pigiau - visgi šiokia tokia "didmena"), arba tos kitajozų stumdomos
> dalys labai jau lievos?
>
> Kadangi 328'tų klausimas vis dar aktualus, galvoju ar siųstis (man
> neskubu) - kas nors siuntėtės tokias smulkmenas, viskas ten su kokybe OK
> (konkrečių pardavėjų nenurodau, nes ten jų daug, kainos panašios)?

Kiek esu ko siuntęsis, niekada blogų nepasitaikė... O kad kaina Lietuvoje didesnė gerokai, tai negi čia kas nors naujo? :)