Tema: Re: el. garazo spyna
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-02-12 16:02:21
Aš tai turėjau mintį padaryt elektrinį mechaninės spynos blokatorių. Visa
duru sistema iš mechaninės pusės, kur atidaroma rankos jėga, o elektra
užkirsti kelią spynos mechanizmui ar tiesiog viduj rakto skylę užvožt su
kokiu gelžgaliu..
Atsisakiau, nes vistik man aktualiau ne papildoma apsauga, o galimybė
nesinešiot trijų milžiniškų raktų. Realiai norėčiau vieną iš savo mechaninių
spynų elektrifikuoti, kad veiktu ir su raktu, ir su elektra. Problema, kad
kaip elektrifikuot sumasčiau tik tas nesaugias spynas kur kišamas raktas
atidaro be jokių sukinėjimų. Dar gal kaip atsargą išsivesčiau kontaktus ant
durų, kad esant reikalui galėčiau iš išorės užmaitint sistemą.. Valdymui
naudočiau ne pačią senoviškiausią auto signalizaciją.