Tema: Re: atmel usb programeris
Autorius: AMB
Data: 2012-02-11 12:01:08
visi klausimai kuriuos cia surasei man irgi iskilo jau pries gaminant
programeri, bet kadangi kiti tokius daresi tai ir as neperdarinejau. Del
kondiku, laidu ilgiu zinau, tai viska dariau, kad taip nebutu. Siaip
ponyprog man nekelia problemu, tik problema, kad per com porta ir siaip
labai letai programinasi su juo.