Tema: Re: Savadarbis bateriju pakrovejas
Autorius: Rrr
Data: 2012-02-03 16:03:55
Na matai, moco akumui grubiai gaunasi ~ 1/2C (14Ah), o automobiliniam ~1/10C
(65Ah). Man butu gerai, kad abu krautu ir kuo maziau vietos uzimtu, dabar
gaunasi tik trumpas laikas su pora gnybtu (o dar prasidek su kaistanciom
lempom po 50W + ta nereikalinga sviesa - grubiai tariant, svieciantis
automobilio zibintas kambary :-D). Moco akumai papigiai, o ir krauni karta
ar du i metus, tai nemanau, kad kas blogo atsitiks. Kiek zinau, svino
akumuliatoriai labai atsparus visokiem tokiem krvimam/perkrovimam ir t.t.