Tema: Re: Audio ADC idomybe
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-02-01 22:43:36
Siaip - netrukdo, nes prie normaliu darbiniu leveliu neislenda ir isvis
jokio fono nesigirdi (vistik cia gautusi snr apie 50db,  o to uztenka kam as
ji naudoju ir bendrai lyg net TV virs 40db snr jau skaito tinkama) + garsas
neatsilieka, t.y. jei rekiama i mikrafa salia, garsas sutampa. Nors kaip is
shuro tai nesitikejau tokio dalyko.