Tema: Re: pigus multimetras
Autorius: svyt
Data: 2012-02-01 00:04:39
taip, bet jei atvirai, tai nesupratau kaip paskaiciuot.:-)

man nereik labai didelio tikslumo,turiu 20 metu sena testeriuka, noris
atsinaujint, tai ir dairaus ka is pigesniu, bet kartais matuojant noretus
zinot 0.8% nu tai bus 1 Proc, cia viskas aisku, bet ar tie "3" yra demesio
vertas dydis ar mizeris neisikirtau.
(Mano poreikiai dar paprastesni- labiau sakyciau autoelektriko- labiausiai
tai uzknisa, kad mano testeris nepypsi tikrinant masinos saugiklius. itampos
parodymu tikslimas svarbu daugiau kai tikrinu ar reguliuoju koki maitinimo
bloka., A irgi daugiau teoriniam apytisliam paskaiciavimui per kiek nusodins
akuma, omai zvakems... jo man tikslumo nelabai reik,daugiau atsparumo
smugiam ir dregmei, tik siaip idomu.)

--
vyt/ /