Tema: Re: Zilitonas
Autorius: Levas
Data: 2012-01-22 00:12:26
>Dar prisimenu, kad lenkų radijas programas perdavinėjo. Ot laikai buvo... Įsirašydavau, paskui su ekvalaizeriu i
>lgai žaisdavau kol pavykdavo nuskaityti... :)

Wow, priminei. Rodos 3 dieniais nakti? Per 3 lenku programa. Pas mane labai blogai priimdavo, bet kadangi ATARI naudojo hardwarini FM kodavima, tai ne prasimusant rusu majakui, kartais nusiskaitydavo. O ZX niekada. Poto jie ten kazkoki kodeka softini lygtai bande, nestandartinis ZX signalas buvo.
O vasara buvau nuvaziaves pas tetule i fazenda, prie Lazdiju. O ten ta programa idealiai... Buvo laimes.

Bye, Levas