Tema: Re: i2c fan controller
Autorius: dpi
Data: 2012-01-20 13:16:23
As pats kadangi zaidziu su microkontroleriais tai man tas kelias butu patogiausias ir gal pigiausias (neskaitant programavimo laiko).

O tau reikia kad butu palaikomos tikslios apsukos ar tiesiog galimybe keisti ventiliatoriu galia? Ta tavo mikre reguliuoja galia kad palaikytu stabilias apsukas. Bet gal to nereikia? Gal tinka tiesiog galios keitimas, tada ziurek kokio I2C PWM reguliatoriaus. O gal tinka ne tik I2C o ir RS232, usb, LPT jungtys.