Tema: Re: Keitiklis 1F to 3F
Autorius: Levas
Data: 2012-01-17 10:48:47
Ko tu nesupranti? Nu yra visokiu keitikliu. As garaze turiu ~1kW 1->3f keitikli. Naudoju mazom tekinimo staklem sukti. ABB firmos, turi visas trumpo (perkrovos) apsaugas, reguliuojasi greitis, kryptis. Dvieju kumsciu dydzio.

Esu mates ir galingesnius tokius aparaciukus.

O dabar is mazochizmo serijos.
Gal kai kurie 3f/3f keitikliai veikia ir su viena faze. Reikia bandyti. Bent jau japoniski is panevezio ekrano pasileisdavo ir nuo vienos fazes, tik kad jie 110V serijos, juos reikia jungti tarp faziu.
Tik kad va tamstos noras, 3kW yra didokas kaip vienos fazes keitikliui.

O jei daryti mechanini keitikli.... nu vistiek reikes pasukti 3kW+nuostoliai varikli nuo vienos fazes.
--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt