Tema: Re: Moniko bedos (kb)
Autorius: Levas
Data: 2012-01-13 23:18:07
nebutinai. Yra keliolika kompu, visos su integruotom, visi vienodi Benq monitoriai. 3 monitoriai durniavo. 2 pasitaise paprasciausiai sukeitus vietomis su kitom darbo vietom (paprasciausiai nesutapo biosroves :) ) O rimciau, matyt "galima paklaida" pas monika ir pas kompa sutapo i ta pacia vieta ir nuplaukia parametrai.
Vienas monitorius nepasitaise todel buvo perjungtas per DVI ir su nauja video. Poto, einant laikui, buvo paeksperimentuota ir kai kurie seni stockiniai RGB kabeliai pakeisti senoviskais, taciau trigubai storesniais. Kokybe pagerejo.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt