Tema: Re: CPU emuliatorius
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-13 22:31:38
On 01/11/2012 04:55 PM, E-Zyz wrote:
> Sveiki druti,
>
>    Reiketu CPU programinio emuliatoriaus. Geriausia, kad tas CPU butu kazkoks hipotetinis, skirtas mokymui. Toliau - tarkim, parasom jam programa C kalba, o emuliatoriaus darbo vaisius - kazkoks duomenu srautas, is kurio butu galima isgauti vidiniu registru, portu reiksmes, kad butu galima prikabinti savo programa tu duomenu vizualizacijai.
>    Gal kas nors ka nors panasaus esate uzmate interneto platybese?

man toks vaizdas kad nori dvirati israsti. kam kurti naujas pseudo
architekturas ir dar kompileri joms, jei pasauly ir taip gana tu
architekturu ir kruvos ivairiausiu priemoniu darbui su joms? taigi nieko
paprastesnio uz koki AVR ar 8051 nesugalvosi. o toliau - imi bet koki
komercini IDE ir zaidi. turi debugerius su GUI, kur po viena instrukcija
gali savo koda vykdyt - step-by-step mode ar panasiai vadinasi. paspaudi
'go', suvykdo viena instrukcija ir sustoja, rodo C kodo vieta kurioj
siuo metu yra program counter ir visu registru reiksmes, ram, flash
atminties baitus. gali rankom pa-edintinti registrus, atminti jei nori
ir poto paspaudes vel 'go' ziuret kas nuo to pasikeite. privalumas tas,
kad visa tai ka matei debugindamas koda ant PC +- veiks ir realybej ant
tikro MCU. yra aisku ir open source priemoniu, gdb + ivairiausi GUI
front-end, taciau su jais paprastai reik biski daugiau ziniu turet.