Tema: Re: vilniaus hexacopteris
Autorius: nox
Data: 2012-01-05 23:47:54
Visu pirma siems aparatams nera LR teisines bazes. Siulau pasidomet LR
aviacijos istatymu ir skrydziu vykdymu draudziamoje oro erdveje (kad ir
virs tam tikru vilniaus vietu) :D Bet koks pakilimas Vilniuje (beveik)
is kart pazeidzia n+1 punktu ir istato riebia klizma i vienos istaigos
vieta :D tiesiog reikia truputi giliau pakapstyti.