Panašu, kad sutvarkiau. Išardžiau kontaktų ratuką, truputį pavaliau, vargais
negalais surinkau (nėra lengva) ir regis veikia. Dar reikės patikrinti ar
šildymas tikrai veikia, o variklis jau suka abejom kryptim ir gręžia. Matyt
po to kai senasis variklis patrumpino į korpusą, kažkuris kontaktas paskrudo
ir blogai kontaktavo. Tai taip pat paaiškina kodėl iš pradžių variklis
sukosi tik viena kryptimi, o viską sujudinus pradėjo suktis abejom. Ačiū už
pagalbą, išsisaugosiu šitą įrašą ateičiai! :)
"Laimis" parašė naujienų news:jcv54i$sc0$1@trimpas.omnitel.net...
tarum rašė:
> Berašant atėjo mintis - kai variklis sugedo, kažkuriuo momentu išmesdavo
> saugiklius. Ir jeigu atmintis neapgauna, tas momentas buvo kaip tik ties
> gręžimo pradžia. Pamaniau, gal kas variklio elektronikos plokštėje
> sudegė. Elekronikos plokštė tokia:
> http://www.ebay.co.uk/itm/Gorenje-Belling-motor-control-module-2259-J-01-/260737580543
Na, va. Jau konkrečiau. Apie ją jau yra info. Kad ir čia:
http://www.tehcomservis.com/forum/topic.php?forum=1&topic=166
Matyti nuotraukos ir kai kurie paaiškinimai.
Atidžiai peržiūrėk su lupa visas lydvietes; gal kokia paskilinėjus
(ratilas aplink išvadą matyti). Elektrolitiniai kondensatoriai
neišpūsti? Nepakenktų išsilituoti ir grubiai „pamatuoti“ (palyginti)
talpą pagal analogiškos talpos (kaip greitai/lėtai {iš-į}sikrauna); gal
jau gerokai padžiuvę (bet čia šiaip, dėl visa ko). Beje, koks
mikroschemos pavadinimas?
Pagal forumo aiškinimą, NHI ar NMI — skalbimo komanda (fazės signalas;
galbūt komutuojama sujungus su L ar COM), P — centrifūgos. Ir ji galbūt
neateina iš to mechaninio ratuko. Arba iki čipo (per R9 varžą keliauja).
Kas ten per rezistorius R4 (kokios jo spalvos; jis arba labai mažos
varžos, arba labai didelės).
Dėl tokio aiškinimo gal kiek suabejočiau, nes abreviatūros (P/NMI/NHI)
tai neakivaizdžios. Bet kokiu atveju, tai — valdymo signalai. I1, I2,
pagal viską, kažkokie sensoriai arba irgi valdymo signalai. Tai tiesiog
patikrink/pasek, kaip P/NHI komutuojama, kur nukeliauja I1, I2.
Na, žodžiu, reikia pasiknisti.
Kita vertus, _tai_svarbu_, nes galbūt nereikės knistis su plokštės
funkcijų aiškinimusi, variklio rotoriaus/statoriaus apvijos dar kažkaip
perkomutuojamos to mechaninio taimerio ar kitos relės (nes reversą
įmanoma įjungti tik perkomutavus). Tai galbūt gręžimo momentu
rotorius/statorius apskritai neprijungiamas (nutrūksta grandinė)?
Schema turėtų būti tokia ar panaši (S - statoriaus apvija, R - rotoriaus
apvija, t.y. „šepetėliai“, |>|<| - simistorius):
N o---|>|<|---[ S ]----[ R ]---o L
__/
Kai perkomutuojama, tai tiesiog apgręžiamas rotorius arba statorius.
Patikrink ar gręžimo metu variklis turi įtampą (nes statorius su
rotoriumi jungiamas nuosekliai) ir kur galbūt nutraukiama grandinė.
Taip pat patikrink ar gręžimo metu suveikia relytė (apskritai įjungiamas
variklis)