Tema: Re: 2 laidu dumu detektoriaus pajungimas
Autorius: EVO
Data: 2011-12-14 15:34:41
ten du laidai. Bet varztai tris - i viena varzta jungiasi du laidai -
atejimas  ir isejimas i kita jutikli (minusas), o i antra varzta
jungiasi atejimas (pliusas), o i trecia varzta jungiasi isejimas
(pliusas). Todel kai issuki jutikli, grandine nutruksta ir rele kuri
pajungta per trecia laida negauna maitinimo ir per reles kontakta kur
varza pajungta, centrale pamato, kad varza begalybe, ir pultelis
indikuoja gaisro zonos gedima.