Tema: Re: Liuminescensin?????????
Autorius: AndriuZ
Data: 2009-04-01 10:58:48
na pas mane irgi ~ 9m2 tai i perimetrini apsveitima sudeta is viso 12x30W
na realiai pradzioje, kol lempos nebuvo pridengtos tai akys skaudejo:D
kai prisidenge pasidare labai komfortabilu bent jau puse lempu sujungti
(dvigubas jungtukas ijungia kas antra lempa )
dabar jau lempom pasedus jau kartasi norsisi siek tiek daugiau sviesos.
aisku galima dirbti ir prie per vidury pakabintos 1x32W ale kai pripranti,
kad nera shesheliu ...