Tema: Re: Kieto disko problema
Autorius: Laimis
Data: 2009-03-30 14:58:46
Gedas rašė:
> http://www.lacie.com/uk/products/product.htm?pid=10706
>
> Patikrinau, ant kiekvieno is kontaktu silpnai svieciai indikatorius.

Aš pamaniau, kad kalbama apie ATX maitinimo šaltinį (t.y. stacionarų
kompiuterį)...
Ir kodėl gi aš taip pamaniau, a? (gal todėl, kad tūlas klausėjas
nesiteikė parašyti apie kokį kompiuterį ir maitinimo šaltinį kalbama?)
Tai kiek keičia reikalo esmę, tačiau problemos tikrai ne čia (ne
šviečiančiame indikatoriuje).

Pagrindinė problema, kad tai nešiojamas kompiuteris ir tas diskas (jei
tik jis nebuvo brokuotas), labiausiai tikėtina, sugedo todėl, kad tu jį
tiesiog sudrožei (naudojai pagal paskirtį).
Ir kaito jis, tikėtina, labiau, nes prasčiau aušinamas, ir veikiantis
buvo tampomas, nešiojamas nuo kelių ant kelių...

O garsas charakteringas bad block'ui arba sugadintoms galvoms (sunku
tiksliai nustatyti):
http://www.datacent.com/typical_data_recovery_cases.php

bad block'ų galėjo atsirasti ir dėl magnetinio sluoksnio degradavimo,
tačiau 500 GB diskui (sąlyginai nesenam) tai tikrai mažai tikėtina...

Bandyčiau pasileisti mhdd:
http://hddguru.com/content/en/software/2005.10.02-MHDD/

ar victoria
http://hdd-911.com/

ir žiūrėti S.M.A.R.T atributus (reallocated sectors count, reallocation
event count, current pending sector count, uncorrectable sector count),
bandyti skenuoti visą diską; paaiškės ar blogos galvos, elektronika (
niekas neperskaitoma, vieni bad block'ai), o gal tik keletas bad
block'ų, kuriuos galima ir remap'inti...