Tema: Re: Gamyklinio auto imobilaizerio atjungimas
Autorius: AMB
Data: 2009-03-28 00:17:44
gali buti kad uzteks ten tik patrumpinti, bet tarkim mano 98m. voyageryje
imobilaizeris kuris rakte idetas tai  labai shustrai jungiasi su kompu
masinos ir blokuoja programiskai  purkstukus. keiciau spynele, tai
prasirurinau kaip reikalas, kol supratau kodel neuzsiveda, negalvojau kad
yra imo idetas.. tai atjungimo budas tik vienas, perprogramuoti eproma kompe
, dar ir reikia bina tureti kuris be imo. tai as islupau imo is rakto ir
idejau ten kur gaudo, manau ir tau taip tiktu padaryti, ikisk po panelem ta
savo imo ir veiks patikimai jis.