Tema: Re: Reikia schemos
Autorius: siGis
Data: 2009-03-27 22:33:06

"Levas" <bla@sss.com> wrote in message
news:gqjbna$45n$1@trimpas.omnitel.net...
> matai, jei cia radiatorius. Tai pagal tavo nora, rele suveikia prie salto
> radiatoriaus, t.y. starto metu. Invertavus, isijungia tik prie karsto. Ar
> as ka supainiojau.
>
> Per kadangi prie to pacio datciko dar kazkas pajungta, ir dar nezinomi
> parametrai, tai reikia mazai itakojanti duomenu nuskaityma. Be
> komparatoriaus nepavyks.

Mano sumanymas yra ne jungti kita schema prie to pacio datciko, o
pasinaudoti tuo is variklio valdymo bloko ateinanciu laidu ant kurio esant
saltam varikliui buna -12V ir kylant t. itampa krinta iki mazdaug 1V. Kai t.
pakyla iki +100C ant laido buna ~5V tada turi pasileisti ventiliatorius.
Issijungti turetu prie 95C.