Tema: Re: Del kameros signalo sumavimo
Autorius: nexus
Data: 2009-03-26 14:36:31
jo sudetingai cia viskas skamba reiks dar permastyt varianta kaip
kabelius pravest papildomus...

hmmm pas mane kompe VGuard su keturiais iejimais cia i ta plokste tik po
  tiunerio eit turetu

Erikas wrote:
> Radiodazniais, per skirtingus kanalus. Jami 4 moduliatorius is senu

vidiaku/ufo zaidimu, sureguliuoji ant skirtingu kanalu ir viskas.

Sunkiausia dalis su atkodavimu, nes reikia 4 tiuneriu.